F.A.Q.
Veelgestelde vragen
Onze producten zijn verkrijgbaar op onze website en in onze verkooppunten.
We hebben meer dan 50 verkooppunten in Nederland. Om een van onze winkels of een verkooppunt bij u in de buurt te vinden, kunt u de storelocator op onze website raadplegen.
De betaling van de bestelling gebeurt online met creditcard, Klarna of iDEAL en is volledig veilig. De gehele transactie wordt in gecodeerde modus doorgestuurd naar een bankvalidatieserver in SSL-modus (Secure Socket Layer).
De prijs die aan de Klant wordt gefactureerd en gedebiteerd, is de prijs die vermeld staat in de orderbevestiging. De bestelling wordt pas definitief na volledige betaling van de prijs en de daaraan verbonden kosten.
Het bedrijf De Bruyn Agenturen B.V. behoudt zich het recht voor om elk beheer van de bestelling van de Klant en elke levering van het/de Product(en) op te schorten in geval van weigering van de betalingsautorisatie via creditcard of bij gebrek aan volledige betaling van de prijs.
Met wie versturen jullie?
We maken gebruik van DHL.
Wat zijn de levertijden?
Zo spoedig mogelijk na het ontvangen van uw bestelling wordt uw pakket voorbereid. U ontvangt uw pakket binnen ca. 1 tot 3 werkdagen. Wij sturen u een e-mail waarmee u de verzending van uw bestelling kunt volgen.
Wat zijn de bezorgkosten?
De kosten voor bezorgen bedragen € 6,95.
Wij versturen uw bestelling gratis bij een bestelling t.w.v. € 50,- of meer.
Hoe kan ik een bezorgadres wijzigen?
In uw account vindt u een adressenlijst, waarin u verschillende bezorgadressen kunt opslaan. Nadat uw bestelling gevalideerd is, kunt u uw bezorgadres niet meer wijzigen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Ga voor het volgen van uw bestelling naar uw account, hier vindt u vervolgens de track & trace link. U ontvangt tevens een e-mail op het moment dat uw bestelling verzonden wordt, zodat u uw pakket kunt volgen.
Wat moet ik doen als een besteld product ontbreekt?
Wij besteden bijzonder veel aandacht aan de voorbereiding van uw pakket. Mocht een product echter in uw pakket ontbreken of onverhoopt beschadigd zijn, neem dan contact op met de Klantenservice via durance@debruynagenturen.nl
Onder welke voorwaarden vindt een retourzending of terugbetaling plaats?
Wij verzoeken u de Algemene Verkoopvoorwaarden te raadplegen.
Hoe kunt u een artikel retourneren?
Als u van gedachten veranderd bent, kunt u uw bestelling of product terugzenden.
U meldt uw retour aan via durance@debruynagenturen.nl. U ontvangt vervolgens verdere instructies per e-mail.